LTP:n asiakaspalvelun reipas tiimi on tärkeä linkki yrityksen ja asiakkaiden välillä. Asiakaspalvelun lankojen päästä tavoitat Riikan, Eveliinan, Minnan tai kesätyöntekijän Ilarin, jotka ovat valmiina auttamaan asiakkaita kaikenlaisten pulmien edessä. Erilaisten ongelmatilanteiden ratkomisen lisäksi tiimin vastuulle kuuluu reklamaatioiden selvittely, reklamaatiolaskujen käsittely sekä myyntitilausten hoitaminen.

”Työpäivät ovat hektisiä, koska pyrimme auttamaan asiakkaita ja saamaan heille selvityksen aina mahdollisimman pikaisella aikataululla. Tiukat aikataulut tuovat tietysti myös oman haasteensa työhön. Meille tulevat selvityspyynnöt ja kysymykset ovat hyvin vaihtelevia, joten aamulla ei koskaan tiedä millaisia ongelmia meillä on ratkottavana ja mitä päivä tuo tullessaan”, kertoo asiakaspalvelun porukka.

Tiimin mukaan tehtävässä parasta on ratkoa eteen tulevia ongelmia ja löytää niihin kaikkia tyydyttävät ratkaisut. Ongelmanratkaisukykyä porukasta löytyykin, sillä tiimillä on kokemusta LTP:n asiakaspalvelutehtävistä yhteensä yli yhdeksän työvuoden verran. Mutta mikä onkaan saanut asiakaspalvelun porukan viihtymään yrityksen palveluksessa niin pitkään? ”Joustavuus on LTP:llä työskentelyssä parasta, samoin yhteisöllisyys – meillä on mahtava työporukka”, kiittelee asiakaspalvelun pirteä poppoo.

Asiakaspalvelun tavoitat arkisin klo 7-17 numerosta 010 202 5000 sekä sähköpostitse asiakaspalvelu[at]ltplogistics.fi